#فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

شوهرم همیشه بهم میگه بخاطر هیچ کس از خودت نگذر
اول ب فکر خودت باش

عزیزم شما برای این زندگی خیلی زحمت کشیدی مفت از دستش نده ببین چی شده ازتون فاصله گرفته سعی نکن دیگران همه سختی هایی کشیدی رو بی نتیجه کنن ،

درکت میکنم من خیلی بدتر از شما م😭😭😭

🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان الینا𔓙 مامان الینا𔓙 ۳ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی