تولد 4سالگی بچتون چی میخرید

#فرزندپروری
#شیرخشک
#پوشک

۱۵ پاسخ

دوچرخه خریدیم براش

دوچرخه

منم احتمالا کفش بندی تابستونی،آخه ماهیانه ۶تومن هزینه مهدش میشه

دوچرخه

دوچرخه

یه تک پوش میگیرم انشالله

دوچرخه

احتمالا دوچرخه

اسکوتر دوست داره
حالا باز ببینیم چی میشه

موتور شارژی خریدم

یه هلی کوپتر کنترلی خریدم قبل از عید۴۳۰ تومن قایم کردم
همونو بهش میدم

پسرم اسکوتر میخواد اگه بتونم تا اون موقع براش میخرم

وای اصلا این جنگ تکلیف مشخص نمیکنه پولامونو خرج کنیم

دوچرخه

سفارش اسکوتر داده پسرم

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی