#فرزندپروری
#فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

فکر کنم شعری که میخونه (ننه نخل بلندوم رفتی و حالا دلوم ریشه و.....)من این کلیپش و دیدم جیگرم سوخت

اره جیگرم کباب انگار دخترای خودمم سه روز اول سرم این قد درد میکردم نمیدونستم چشم باز کنم از بس گریه کردم کاری از دستمون برنمیاد فقط خدا به مادراشون صبر حضرت زینب بده

آره منم کلی گریه کردم

اره منم شب قدر تلویزیون خوند شنیدم من که خودم داغ فرزند دیده بودم اینقد گریه کردم از حال رفتم الهی بمیرم براشون دخترای منم همون سن سال دخترای میناب بودند رفتن بهشت

تلویزیون ما چند روزه قطع هس

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری