اصلا نگو بنظرم ،بهت میبندن حسودی و حرف درمیارن ،و اتفاقا با اون میشینن پشتت حرف میزنن ،ول کن برو سرسنگین باش
اگ تو نری مطمئن باش تنها کسی ک خوشحال میشه جاریته 😂
پس خودت یکم تحمل کن دشمن شاد نکن 🤣🤣
منم همینم
اگ بدونم جاریم رفته شهرستان خونه مادرشوهرم من نمیرم
به همه هم گفتم. به مادرشوهرمم گفتم نمیتونم بگم کی بیاد کی نیاد خونت ولی میتونم وقتی با کسی اوکی نیستم من نیام.
ولی به نظرم تو مراسمایی ک همه هستن شرکت کن. اونطوری دهن به دهن میچرخه ک شما دوتا جاری مشکل دارید. این مراسم تموم شد دیگه نرو
من که بهشت هم جاری باشه ترجیح میدم برم جهنم
عزیزم همونطور ک ایشون میرن، شماهم برو. بودنشم برات مهم نباشه
اگه نری پشت سرت حرف میزارن!!! پس بهتره بری
منم شرایطم مثل خودته. ولی خودمو بد جلوه نمیدم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.