واقعا دلم برای مردم میسوزه زندگی عادی و نرمال نداریم
من دیشب از استرس و ترس تبخال زدم 😄😭
من استرس زیاد داشتم ولی دستم به این کارا نرفت
این ماه همه پولامون رفت واسه کنسرو و سویاو بیسکوییت 😂 فقط خداروشکر دیشب کورورش کنار خونمون زودتر بسته بود وگرنه یه دو سه تومن دیگ رفته بود پای کنسرو
بختت زن ایرانی که در همه حال تو باید بشوری بسابی، همونی میریم خونه میترکه بعدش باید جمع کنیم. مهمونی میدیم قبل و بعدش باید بشوریم و بسابیم، اعیاد و مناسبات که جای خود داره، میخوایم مسافرت بریم یجوری میسابیم اگه دوراز جون مردیم خونمون برای مراسممون آماده باشه. دیشبم هرجای دنیا بود مردمو پناهگاه میبردن تا در امنیت باشه. زن ایرانی تا اخرین لحظه داشت میشست و میسابید.🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.