۶ پاسخ

آتش بس دو هفته ای ب پیشنهاد پاکستان
ک فعلا آمریکا.زیر ساخت و نزنه و ایران هم دو هفته تنگه رو باز کنه تا این مدت شرایط مذاکره رو بررسی کنن
اگه توافق کنن دائم جنگ تمام

والا امریکا که میگه ایران نیروی دریاییش که زیر ابه یعنی نابود شده مو.شک و پدافند فلان هم ک میگن دیگه نمیتونن تولید کنن داغون کردیم همه چیزشو. ایران واسه اتش بس التماس میکرده و این چیزا

تنگه باز نیست دیگه، عبور و مرور قانون جدید داره،

هیچی اون طرف میگ ما پیروز شدیم‌اینجاوهم‌میگن ما‌پیروز شدیم فعلا تا دوهفته اتش بسته

به چهارمین ابر قدرت دنیا سلام کنید🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘

آره بگه ببینیم اونا چی میگن

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی