من مثل مامان پرنیا درست میکنم ولی گردو تنها دوست ندارم
بادام و گردو و پسته مخلوط میکنم
گردو تنها بوی خوبی نداره
مغزیجات هم خیلی تفت نده بوش تغییر میکنه من کلا روی بوی غذا خیلی حساسم
درمورد شیرینی و ترشیش هم بچش تا اندازه بشه بستگی داره به رب ت
میتونی هم رب شیرین بگیری هم ترش خودت اندازه کنی اگه خیلی حساسی ولی رب ملس هم خوب میشه
ما هم اصلا شکر اضافه نمیکنیم
اگه با گوشت چرخ کرده قلقلی درست کنی که محشر میشه خخیلییی طعم بهتری داره
اول گردو رو چرخ کنید پیازم یا چرخ یا رنده کنید،پیازو که تفت دادین یکم سبک شد بهش زردچوبه بزنین و گردورو بهش اضافه کنید تفت بدین تا تغیررنگ بده،بعد آب سردو بهش اضافه کنید بزارین حدود دوساعت بپزه،سینه مرغو مکعبی خورد کنید داخل پیاز خلالی و زعفرون فلفل سیاه نمک بزارین چند ساعت بمونه بعد تا گردوها روغن میندازه داخل ماهیتابه جدا قشنگ سرخ کنید،رب انارو به خورشت اضافه کنید بعد که طعمش اندازه شد سینه های مرغو اضافه کنید یک ساعت دیگ بپزه،اگر شکر نزنید شیرین نمیشه رب انار ملس بگیرین عالیه
شکر نزن خب رب انار ترش بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.