من شربت آهن خریدممتاسفانه پسرم از طعمش خوشش نمیاد نمیخوره چون از شربت هایی که قبلا بخاطر سرما۷وردگی خورده زده شده اصلا شربت دوس نداره
مولتی ویتامین قرص جوشانشو گرفتم که هرازگاهی دوس داره بندازه تو لیوان آب اون حل شه میخوره خداروشکر اونو حالا آهنم باید بپرسم ببینم اگه قرصی چیزی باشه واسه این سن بخرم بدم قرص دوس داره آهن بدنش قبلا کم بود بعد رفع شد ولی من هی تو دلم میمونه
من فقط ویتان میدم به پسرم بهداشت هم چیزی نگفت بدم... اتفاقا پرسیدم بعضی مادرا میگن تو این سن ویتامین dباید بخورن گفت نه اصلا لازم نیست گفت همون شربت ویتان رو بده خوبه
بایدازمایش بدی طبق اون قطره بدی بهداشت چجوری گفته
ماهی ی قاشق؟😐مگه میشه
هیچی نمیدم برا مراقبتم بردم چیزی نگفتن
اهن فرو گلوبین پلاس بده بهش،ویتامین د هم از هزار ها بگیر روزی ۱ سی سی بده قد وزنش چقدره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.