۵ پاسخ

اب بهش بده بخاطر کم ابیه

اینا محیط مرطوب و خنک و نور غیرمستقیم میخوان. گیاه سختیه

آمینو اسید برو بگیر از گلخونه بیار بریزش طبق چیزی که گفته تو یه تشت آب براز یه ساعتی بمونه سرحال میشه

وااای منم‌ داشتم‌ خشک شد یه چوبش‌ موند‌ شوهرم‌ میگه انقدداد‌ میزنی‌ بدبخت‌ ترسیده🤣🤣🤣

من این گیاهو دارم اسمش نمیدونم چیه. خونمون خیلی خنکه آب ۱۰ روز یه بار یا ۲هفته یه بار میدمش. تور غیر مستقیم هرروز بهش میدم. الان این فک کنم گرمش شده ک اینجور شده

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند ۴ سالگی
مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ ۴ سالگی