#فرزندپروری#مادر#کودک#شیرخشک#تب

تصویر
۵ پاسخ

خجالت نداره بگویادم رفت گذاشته بودم اونجاببرم

اصلا خودت رو سرزنش نکن

پیش میاد بگو فراموش کردم

خوب پیش میاد دیگه

خب پیش میاد.نونه دیگه

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۴ سالگی
مامان طراح دیوارکوب مامان طراح دیوارکوب ۴ سالگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی