این دسر یخچالی خیلی خوشمزه اس👌👌 گاهی موز یا مغزیجاتم لاش بذاری محشر میشه
نوش جونتون کدبانو
افرین
خسته نباشی
نوش جان چطوری درست میکنی؟
میگی چطور ؟
نوش جان من یادم رفته میشع بگی چجوری درست کردی قبلن خیلی درست میکردم
منم این دسرو درست میکنم ولی دیگه کاکائو نمیزنم
بیسکوییتو تو شیر نمیزنی بعد بزاری؟ اینجوری نرم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.