خلاقیت ب خرج دادم شیرخشک کودک گهواره فرزندپروری پوشک

تصویر
۸ پاسخ

این دسر یخچالی خیلی خوشمزه اس👌👌 گاهی موز یا مغزیجاتم لاش بذاری محشر میشه

نوش جونتون کدبانو

افرین

خسته نباشی

نوش جان چطوری درست میکنی؟

میگی چطور ؟

نوش جان من یادم رفته میشع بگی چجوری درست کردی قبلن خیلی درست میکردم

منم این دسرو درست میکنم ولی دیگه کاکائو نمیزنم
بیسکوییتو تو شیر نمیزنی بعد بزاری؟ اینجوری نرم میشه

سوال های مرتبط

مامان الیاس و آریا مامان الیاس و آریا ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان ARAD🍃 مامان ARAD🍃 ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی