ببین عزیزم با یه عکس هیچی مشخص نیست اون واسه یه لحظه همه از این مشکلات دارن من خودم امروز از صبح همش خواب بودم اصلا حال نداشتم از خواب پاشم الان دست و پام جون ندارم دوست دارم گریه کنم زندگی همینه همه هم یک نجورن
من یدونه بچه دارم اما اگه شوهرم کمکم نکنه اصلا نمیرسم به هیچ کاری
مهمه که کمک داشته باشی
مثلا من ظرفای شامو معمولا شوهرم میشوره
تو بچه داری هم خیلی کمکه
عزیزممممم اینا همش نشون دهنده یه فرد تنها و بی کس هست....
منم دوتا بچه پشت هم کوچیک دارم، تنهامممم. قشنگ نابود شده بدنم ... همش خسته ام .
شاید خیلی ها مادر و مادرشوهر کسی هست گه کمک حالشون هست، شوهر فهمیده ای دارن
چرافک میکنی همه زندگیاشون گل وبلبله وهمیشه مرتبن،باورکن من خودم روزی شده دوباربیشترجاروبرقی بکشم ودستمال وگردگیری وسرویسوحموم شستن وراپله مرتب کردن وغذاهم بایددوتابذارم ولی بعضی روزاواقعانمیکشم و ول میکنم باباآدمیمم ربات نیستیم ک برنامه ریزی شده باشیم همش کارتکراری گاهی ولش کن بیخیال باش بذارنامرتب باشه بذارظزفابمونه لباسانشسته باشه زندگی همینه زندگی کنیم ن اینکه خودمونوبچه هامونوعذاب بدیم بیخیال بذاری روزتوهفته فقط مختص خودت باشه بریزن بپاشن وتوهم استراحت کن کارخونه همیشه هست تمومی نداره اینومنی میگم ک خودم واقعاوسواس دارم الان کلی لباس تولباسشویی وکلی هم بادست شستم چکارکنم نمیشه خودموک نمیتونم بکشم ماهاکسی نیست ک کمکمون کنه خیلیم بایدبخودمون افتخارکنیم ی زندگیوهرچن جورهست داریم میچرخونیم
منم یدونه بچه دارم مثل خودتم
بنظرم شما افسردگی گرفتی یه دکتر برو بهتر میشی اگه کسیو دارید چند ساعت بچه هارو بسپار بهشون برا خودت وقت بزار
اولش سخته بعدعادت میکنی روال قبل میری بعدشم غذامیپزی زیادبپزبره دووعده خواب بچهات باهم تنظیم کن به پسربزرگت مسئولیت بده شوهرت کمکت کنه یامثلا شباکارات کن بچه روشوهرت نگهداره
عزیزم شرایط شما و بچه هاتون اصلا قابل قیاس با هیچکس نیست…..منم از صبح تا خودشب دنبال پسرم یا دارم جمع میکنم یا دارم میشورم چه میشه کرد ولی همینجا میبینم مامانایی که میگن ما به بچه هامون گفتیم فقط تو اتاق بازی کن اونم قبول کرده ولی بچه من قبول نمیکنه چکار کنم خودمو بزنم؟! من تمام ظرفامو از صبح جمع میکنم تو ماشین ظرفشویی شب موقع خواب روشنش میکنم گاهی هم کارامو شب بعد از نواب بچه انجام میدم اینجوری فرداش با پسرم میرم بیرون دور میزنم خرید میکنم
هیچ کسی رو با کس دیگه ای مقایسه نکن
یکی مثل من هیچ کسی نیست که کمکش بکنه و دست تنهاست
ولی یکی رو میبینی مامان و خواهر و مادر شوهر دارن و بهش کمک میکنن و بهشون فشار نمیاد
من خودمم مثل شمام
خیلی خسته و داغون میشم
حالا نمیدونم فاصله سنی بچه های شما چقدره ؟
برای من که فاصله سنیشون ده ساله ولی بازم اذیت میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.