خوشگلم تولدت اول از همه مبارک باشه
منم سن تو بودم همین بودم اما کم کم متوجه میشی از هیچ کس نباید انتظار چیزی داشته باشی
منم همیشه فک میکردم شوهرم چبکار کنه واسه تولد اما میدیدم اوه با یچیز الکی سر ته اش هم میارا این
شد که چند سالی دیگه واقها برام مهم نیست بجاش روز تولدم خودم میرم برا خودم چیز خوب کادو میگیرم
یا از مامانم منم محبت مادرانه ای ندیدم ولی بجاش ب دخترم بیشتر محبت میکنم یوقتا خودم همسن اون میکنم دوتایی بهم محبت میکنیم
توقعت از همه صفر کن اینطوری کم کم عادت میکنی
منم گاهی همین حس های تورو دارم حسرت بزرگیه ولی چ میشه کرد
تا الان گذروندیم از الان ب بعدم باید بگذرونیم
سلام عزیزم خوبید تورو خدا اگه پیاممو میبینید جواب بدید شما پسرتون خون دماغ میشد چیکار کردید خوب شد تو رو خدا بهم بگید
تولدت مبارک باشه عزیزم
شما هم برای خودتون کیک بگیرید یا برید بیرون با پسرتون یه بستنی فروشی یا .....
برید خوش بگذرونید برای تولد همسرتون هم شما مثل خودش یکبار تبریک نگی متوجه میشه که چه حسی بهتون دست میده
گلم تولد مبارک انشالله سلامت باشی
منم اوایل خانواده م اولین کسی بودن بهم تولدمو تبریک میگفتن همسرم دو روز بعد یادش میومد تبریک میگفت عذرخواهی میکرد ولی هیچ وقت گله نمی کردم چون واقعا میدیدم چقدر برای زندگیمون تلاش میکنه ولی چندساله از چند روز قبل شروع میکنه به تبریک گفتن و به بچه ها یادآوری میکنه فلان روز تولد مامانه
شماهم اگر به همسرت این مناسبت ها براش اهمیت نداره خودت حالت رو خوب کن با پسرت یه کیک کوچیک بپز یا بخر برای خودت جشن دونفره بگیر یا کاری که حس خوب بهت میده انجام بده شما جوونی و پر از انرژی
تولدت مبارک باشه قشنگم❤️❤️
شما خودت برای تولدبقیه چیزی میگیری؟
میدونی گاهی چیزایی برامون حسرت میشه که بقیه دارن خیلی راحت از کنارش میذارن و لذتی نمیبرند.
منم خیلی حسرت ها دارم که خیلی ها راحت دارن زندگیش میکنن.
تولدت مبارک.دقیقا حرفهای دل منو زدی.کلا خودمو زدم بیخیالی در حد سکته هم رفتم دیدم اون که حالیش نمیشه منم که دارم نابود میشم پس بیخیال شدم به درک همیشه فکر خودت باش
تولدت مبارک دخترِ زیبا
توقع زیادی نداری، ولی بی توقع بودن خیلی خوبه... بهت کمک میکنه قوی باشی و خوشحال
تولدت مبارک عزیزم ♥️
صبح برو برای خودت یه شاخه گل بخر
یه کیک کوچیک با شمع بخر با پسرت یه جشن دونفره بگیرید
اگه منتظر بمونی تا دیگران عوض بشن خودت داغون میشی
تولدت مبارک 🫂🫂🫂🫂
تولدت مبارک باشه
منم حسرت بعضی هاش رو دارم همسرم تا نگم یادش نمی مونه عوضش از یک هفته قبل من میکم ولی چیزی نمی گیره با اینکه میدونه عاشق گل هستم حتی یک شاخه همیشه هم میگم ولی نمگیره نهایت نهایتش انقدر غر میزنم میریم بیرون شام
ولی خب منم سنم زیادنیس ۲۴ سالمه با یه هدیه کوچیک هم خیلی خوشحال میشم ولی دریغ از یک گل
تولدت خیلی خیلی مبارک قشنگم❤️❤️
تولدت خیلی مبارک⚘️⚘️
تولدت مبارک عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.