پوشک شیرخشک گهواره فرزندپروری مادرانه

تصویر
۱۲ پاسخ

یعنی تو تو اون خونه ی ساعت نمیتونی براخودت باشی؟؟؟
زیادی رو دادی ب شوهرتااااااا

همه همینطور بدبختیم

عزیزم خود قران به سر ۵ دقیقه اس الان با گوشی بخون

واسه خودت تنهایی بخون که به دلت نمونه

گلم سخت نگیر ..
از ته دلت خواستی و نشده .عیب نداره

اگه حرم امام رضا رو میگی هنوز به قران به سر نرسیده فقط جوشن کبیر رو خوندنو و الانم سخنرانی داره میتونی از ایران صدا از طریق رادیو گوش کنی

ظرف میوه خیلی واجبه؟..ول کن کارا رو بابا...شوهرتم یکم ب زحمت بنداز یکم مسئولیت بچهارو ب عهده بگیره بد نیست...خیلی رو دادی بهش..من اینهمه کارام بخاطر شوهرم عقب بیوفته زندش نمیذارم😐

تو گوشیت مفاتیح دانلود کن دعای جوشن کبیر بخون
با معنیش خیلی قشنگه
دل ادم اروم مبکنه

بعد خوابوندن بچه ها بلند شو برای خودت چایی دو کن با گوشی قران بخون و به چیزی فکر نکن فقط به خودت فکر کن تو زیادی برای بقیه داری زندگی میکنی

طوری نیست قشنگم، دیر نشده که هنوز منم تازه پسرم خوابوندم، شاید یساعتی کنارش دراز کشیدم تا بخوابه، الان تازه می‌خوام پاشم ی چایی بزارم و شروع به خواندن جوشن کنم خدا قبول کنه
تازه همزمان سحری هم می‌خوام بپزم، با شوهرم هردو پای تلویزیون میشینیم

باگوشی میخوندی

اخی عزیزدلم .... بعضی مردا رو نمیفهمم اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان ARAD🍃 مامان ARAD🍃 ۴ سالگی