چه زیبا ❤️
سردشت قشنگم🥹
خیلی قشنگه
لاچن عیشقم هات 😍😍😍
سردشت نیه؟؟ 🧐🧐
یا امامزاده سد بیژن 😂😂😂🌹مامان نارگیل شما چه زیبایی...پ تاحالا کجا بودی؟؟؟؟؟♥️
بح بح💙💙💙
کجاست عزیزم
عاشق گرمام عاشق هوای آفتابی آسمون آبی عاشقم سرسبزی عاشق شرشرآب صدای پرنده هاعاشق کوه ها
حیف که اینجابارونی بود
به به چه زیباست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.