۴ پاسخ

من تاحالا نخریدم ولی بدم نیستچون میخوای کامل بپزیش بد میگن چون یخش باز میشه تکه تکه میکنی بعد دوباره میذاری بخ بزنه

چیش بده؟

نه بد نیست

اگه باز نکردی خب ببر پس بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان ARAD🍃 مامان ARAD🍃 ۴ سالگی
مامان الیاس و آریا مامان الیاس و آریا ۴ سالگی