اره منم نا خودآگاهمفش میدم
سعی کنید نشخوار ذهنی را دور کنید منم قیلا اینطوری بودم عصبی میشدم ازافکارم.ولی چند وقته دنبال تنهایی هستم به آینده که دلم میخواد فکرمیکنم به موفقیتهایی که بچه هام در آینده دارن فکرمیکنم خیلی حالم خوب میشه
من هیچ وقت به گذشته فکر میکنم
بیشتر به این فکر میکنم که برای آیندم چیکار کنم همین
اره درگیرم کلا با اطرافیان ،مخصوصا با شوهرم
نشخوار فکری
نه اینکه تنها باشم کلاااااا نشخوار فکری دارم حتی توجمع
من ذهنم یکجا وانمیسته،درباره جنگ،حرف ادمای اطرافم،آرزو هام کلا به همه چی فکر می کنم.😅
یا همین که شما گفتی، توی خلوتم با اونایی که جوابشونو ندادم و بهشون لبخند زدم دعوا میکنم🤣
یا نگرانی آینده و بچه و فرداشو دارم فکر اینکه منی که ۵تا بچه بودیم اینقدر احساس تنهایی میکنم این طفلک که یدونست چی بشه. از طرفی وجدانم اجازه نمیده دومی دو بیارم. آلرژیک شدید بود افسردگی گرفتم الان که جنگ و گرونی و بدبختیم اضافه شده
به همه چی فکر میکنم ،
کلا من شهریورام همیشه فک میکنم .
فقط ناراحتی نه کلا
اره منم همینطوریم
بله همش با خودم در اینباره ها حرف میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.