#فرزند_پروری#تب#مادر#کودک#شیر

تصویر
۹ پاسخ

به نام خودت داره میزنه چه ایرادی داره چ ماشین چ طلا

من ۱۱۰ گرم فروختم برای ماشین و الان ۹۰ گرمشو خورد خورد خریدیم آرامش آدم از هرچیزی واجب تره عزیزم طلا جمع میکنیم ک ی روز بفروشیم دیگه

ماشین استهلاک داره درصورتیکه طلا رشد داره
این کاملا واضحه که طلا بهار از ماشینه
انا خب اگه ماشین ندارید بهتره بگیرید دیگه

منم قبلا ماشین ثبت نامی برنده شدم به نام خودم بود حالا هم که عوض کردیم طلا دادم ولی به نام خودم خریدیم

من این کارو درگذشته کردم اون موقع که طلا گرمی ۱۰۰ اینا بود ماشین باعث راحتی خودت میشه اون موقع خوشحال بودم الان نه چون طلا خیلی رفته بالا 😂

ماشین خیلی بهتره

منم دو روز پیش فروختم ماشین خریدیم
به نام خودم میزنیم
پشیمون نیستم چون واقعا ماشین لازمه

طلای خودته یا شوهرت خریده بررات

من از ای کارا زیاد کردم پشیمون شدم ب شدت

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ ۴ سالگی