سعی کن رو شخصیت خودت کار کنی قوی باشی و مستقل واینکه وابستگیت رو به اطرافیانت کمتر کن اینجوری توقعتم کم میشه و باعث میشه کمتر اذیت شی. تو خودت رو داری خودت رو دست کم نگیر عزیزم
کاش ی مشاوره میرفتی عزیز
فک کنم از نطر روحی فشاره روت
تنها جایم که میتونم حرف بزنم همین گهوارست
به نظرم برو خونه خودت عزیزم. با دخترت دوست و رفیق و یار هم بشید. دوستای خوب بگیر که بچه کوچیک دارن و با هم رفت و آمد کنید بیخیال خانواده بی مهر و محبتت بشو
مامان منم خواهرمو خیلی دوست داره منو حسرت مهرمادری رو به گور دارم میبرم
خیلی گنگ گفتی🫢🙂↔️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.