۵ پاسخ

واي منم بودم گيج ميشدم بخدا خب همون فارسي رو بيشتر باهاش حرف ميزدي براي مدرسه رفتنش هم بهتر بود تركي رو كم كم بزرگتر هم ميشد ياد ميگرفت

کاش بچه رو اینجوری گیج نکنید هی از فارسی به ترکی
از ترکی به فارسی
اولویتت کدومه؟با همون باهاش صحبت کن

ای جانم بشه،تبریزی هستین،سعی کن کلاتوخونه فارسی صحبت کنین، زبان عامیانه ماایرانیها فارسیه

تو خونه باهاش فارسی حرف بزنید
واسه مدرسه به مشکل نخوره

چقد خوب نگران نباش شما فارسی صحبت کن دوباره اوکی میشه خیلی خوبه که دوتا زبان متوجه میشه

سوال های مرتبط