عزیزم ب یکبار دکتر رفتن مشکلتون برطرف نمیشه باید چندبار رفت حالا یبار بزارید پیش مادرشوهرتون بگید واسه چکاب میرید سری بعد دخترتون ببرید .منظورم هرسری نزارید پیش مادرشوهر
برید بزارید پیششون اگر پرسیدن بگید چکاپ دارین
نیاز به توضیح کامل نیست و جزییاتو که لازم نیست بگید
یه دکتر دیگه بگو داری میری مثلا من تیروییدم کم کاره میتونم اونو بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.