قسمتی که خال هست
دوتاشم قشنگه بینی تون رو عمل کردید؟
عزیزم اسم دکترتون رو میگین
هر دو خوشگله گلم
بالایی
بالایی
منم دی عمل کردم هنوز ورم زیادی داره سربالا نیست نوکش اندازه یه نقل هست اینقدر ورم داره
اخ چقدر قشنگههه
بهترین عملی هست که انجام دادممم خیلیی تاثیر میزاره رو چهره😍😂😍
جفتش
یکیش سه رخه یکیش نیمرخه که معمولا بینی از نیم رخ یعنی پایینی قشنگتره
بالایی
نوک بینی تون یکم ورم داره هنوز...البته بعد یکسال کاملا عادی میشه
سلام مبارکه عزیزم منم سه ماهه عمل کردم عزیزم شما دیگه چسب نمیزنید کلا هر دو نیم رخ خیلی زیباس صبور باش بازم جا داره جا بیفته
از همه طرف قشنگی عزیزم 😍❤️❤️
یه سوال قد بینیتون رو کوتاه کردن؟
بالایی
راست ولی خال نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.