شیر خشک
#فرزند پروری
# کودک

تصویر
۸ پاسخ

حق داشتی ناراحت بشی عزیزم اگه صحبت کردن مالیات داشت آدما خیلی سنجیده تر حرف میزدن.
جالبه اکثرا خانما که هم‌جنس خودمون هستن این حرفا رو‌میزنن در حالی که‌خودشونم‌تجربه کردن
با اعماق وجودم درکت میکنم کاش میشد بغلت کن🫂
به دل نگیر آدمیزاده دیگه

حق داشتی چرا باید تو‌جمع بروی ادم بیارن ؟؟؟؟؟

به شوهرتون هم انتقال می‌دادیم زیر بار نمی رفت ،کارخوبی کردی ،سعی ازاین به بعد جوابشونو بدی ندادی هم ندادی ولی دیگه فک نکن بهش ،من خدارو شکر دیربه دیر مادرشوهرمو می بینم ولی هروقت میرم تادوروز انرژیم خیلی پایینه از بس آدمو زیر نظر دارن

حق داری که دلت گرفته ، منم حرف آدمها خیلی ناراحتم میکنه نمیدونم چرا وقتی میتونن مهربون باشن دل می شکونن‌
اما واگذار کن به خدا چند روز پیش یکی از دوستام همینجوری ناراحتم کرد کل شب نتونستم بخوابم گریه کردم و همه ناراحتی هام رو نوشتم و سپردم به خدا که خوب بلده کارمای کارای آدمها رو بده

حق داشتی عزیزم کاملا مخصوصا اینکه دوتا بچه هم داری لاغری بد نیس حرف اون خانم بد بوده

برو خداروشکر شکر کن بهت گفتن لاغر شدی
والا به من با اینکه میدیدن چقدر خوراکم کمه از همممه کمتر چیز میخکرم هی تکه چاق و فلان مینداختن اصلا با دوقلو مگه میشد چیزی خورد؟؟ تمام مشکلم هورمونی بود و وقت یه دکتر رفتن نداشتم

مامانت بهت کمک میکنه؟ من همون کمکم ندارم و واقعا سخته میفهمم چی میگی
منم کلا بدنم پر هست تا رژیم نگیرم از نظر بدنی لاغر نمیشم ولی صورتم خیلی خراب شده اونم از خستگی و فشار کار بالاست

بگو همه الان توفکر لاغرین همه میخوان مث من بشن
والا من خودم ازخدامه لاغرشم هرجور باشی یکی هست حرف مفت بزنی حالا جاری من با ۱۶۰قد و۴۹کیلو همش منم مسخره میکنه ک وزنم زیاده

سوال های مرتبط

مامان عباس 👦 مامان عباس 👦 ۴ سالگی