فرزند پروری #شیر خشک #پوشک

تصویر
۵ پاسخ

یه دونه سینه مرغ کافیه.کنسرو مخلوط سبزیجات سیب زمینی و خیارشور و تخم مرغ
یه شیشه سس الویه هم بزن.
اینقد خوشمزه میشه.
نه کالباس میخواد نه هیچی
ولی مثل بازاری ها میشه
پیراشکی هم درس کن برا تنوع

من برای ۳۰نفر درست کردم ولی برای ۶۰نفر شد من دوتا سینه مرغ کامل گرفته بودم با یه کالباس متوسط رو ب کوچیک یذره از سوسیس بزرگتره.با دوتا دونه سس بزرگ شما یه دونه سس بگیر با یک سینه مرغ یا کافیه

دوتا سینه مرغ کافیه

الویه بنظرم بهتره
3تا سینه مرغ کافیه

يه دونه سينه كامل يا دوتا سينه كامل كافيه

سوال های مرتبط

مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی