پوشک شیر خشک فرزند پروری

تصویر
۹ پاسخ

بله میرفتمچ

جنگ شد همه اومدن شمال دیگه. استرس نداره که بیا عزیزم

برای چی نری ولکن بخوای بااین اخبارا پیش بری کلا از کارو زندگی باید بیوفتی حتما برو

برو خوش بگذره عزیزم اخبار هم نگاه نکن

برید بابا این تهدیدا همیشه رو سرما بوده. حالا حالاهاهم هست

اگه به فرض خبری هم بشه شمال که امن تره .

ما دوشنبه رفتیم جمعه برگشتیم رامسر که هوا عالیی بود.

برو خوش بگذره اونسری ک شمال خبری نبود پس برو مسافرت

سلام بابا برو خوش بگذرون جنگ نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی