بله میرفتمچ
جنگ شد همه اومدن شمال دیگه. استرس نداره که بیا عزیزم
برای چی نری ولکن بخوای بااین اخبارا پیش بری کلا از کارو زندگی باید بیوفتی حتما برو
برو خوش بگذره عزیزم اخبار هم نگاه نکن
برید بابا این تهدیدا همیشه رو سرما بوده. حالا حالاهاهم هست
اگه به فرض خبری هم بشه شمال که امن تره .
ما دوشنبه رفتیم جمعه برگشتیم رامسر که هوا عالیی بود.
برو خوش بگذره اونسری ک شمال خبری نبود پس برو مسافرت
سلام بابا برو خوش بگذرون جنگ نمیشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.