عب نداره به جاش امنیت داریم 🤣🫠
ولی ما پیروزیم !!!!
چخبره 450هستش مردم خودشونم دستی دستی گرون میکنن همه چیو
مطمعنی عزیزم
آخه ما تو شمال طارم هاشمی رو ۴۵۰ میدیم
ما کشاورزیم نمیدونید امسال تخم جوب هاشمی و کود و دوا رو چقدر گرون خریدیم فاجعه اس بی ابی رو دیگه نگم خدا خودش بهمون رحم کنه
روغن جامو شده۳۵۰۰
خدا به رومون رحم کنه امروز رفتم براخودم لباس خونگی بخرم قیمتا سر به فلک کشیده لباس ونمی پوشیم خوراک مونو چیکار کنیم
اره من هفته پیش مهمونی داشتم برنج خودمون دم سیاهه ب همسرم گفتم برو بر مهمونی هاشمی بخر زنگ زد گف کیلویی 650 گفتم ولش کن ی معمولی تر بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.