پوشک شیرخشک فرزند پروری بدبختی

تصویر
۸ پاسخ

عب نداره به جاش امنیت داریم 🤣🫠

ولی ما پیروزیم !!!!

چخبره 450هستش مردم خودشونم دستی دستی گرون میکنن همه چیو

مطمعنی عزیزم
آخه ما تو شمال طارم هاشمی رو ۴۵۰ میدیم

ما کشاورزیم نمیدونید امسال تخم جوب هاشمی و کود و دوا رو چقدر گرون خریدیم فاجعه اس بی ابی رو دیگه نگم خدا خودش بهمون رحم کنه

روغن جامو شده۳۵۰۰

خدا به رومون رحم کنه امروز رفتم براخودم لباس خونگی بخرم قیمتا سر به فلک کشیده لباس ونمی پوشیم خوراک مونو چیکار کنیم

اره من هفته پیش مهمونی داشتم برنج خودمون دم سیاهه ب همسرم گفتم برو بر مهمونی هاشمی بخر زنگ زد گف کیلویی 650 گفتم ولش کن ی معمولی تر بخر

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی