من باشم ماهی نه تومن رو میدم ک بعد یهو روم فشار نیاد
بعدشم باید هزینه بالای قبض برق بدین
من مامانم دارن تابستون هر دورهاشون میومد ۲ میلیونو خورده ای و جزوه پر مصرفا محسوب میشدن
دومی رو ترجیح میدم. این چندماه هم اون ماهی ۹ رو طلا میگیرم
بنظرم من اولی رو ادمم فشار نمیاد راحتم دادی
ما برای اتاق پسرم این مارک و داریم خوبه،سرماش مطبوعه آدم یخ نمیکنه مثل مارک گری که خیلی قویه
بستگی ب بودجه خودتون داره
ببین مثلا اگه تا سال دیگه قراره وامی واستون جور بشه یا پول درشتی بیاد ب حسابتون بزارین سال دیگه
ولی اگه تو رنج نرمالین همیشه و الان میتونین بدین این کارو بکنین
فقط ی نکته
کولرگازی مدل اینورتر بگیرین ک مصرف برقش کم باشه
ینی خودش ب صورت اتوماتیک خاموش روشن میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.