#شیر خشک
#فرزند پروری
#پوشک

تصویر
۶ پاسخ

من باشم ماهی نه تومن رو میدم ک بعد یهو روم فشار نیاد

بعدشم باید هزینه بالای قبض برق بدین
من مامانم دارن تابستون هر دوره‌اشون میومد ۲ میلیونو خورده ای و جزوه پر مصرفا محسوب میشدن

دومی رو ترجیح میدم. این چندماه هم اون ماهی ۹ رو طلا میگیرم

بنظرم من اولی رو ادمم فشار نمیاد راحتم دادی

ما برای اتاق پسرم این مارک و داریم خوبه،سرماش مطبوعه آدم یخ نمیکنه مثل مارک گری که خیلی قویه

بستگی ب بودجه خودتون داره
ببین مثلا اگه تا سال دیگه قراره وامی واستون جور بشه یا پول درشتی بیاد ب حسابتون بزارین سال دیگه
ولی اگه تو رنج نرمالین همیشه و الان میتونین بدین این کارو بکنین
فقط ی نکته
کولرگازی مدل اینورتر بگیرین ک مصرف برقش کم باشه
ینی خودش ب صورت اتوماتیک خاموش روشن میشه

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی