۱۴ پاسخ

بعد یه عده میگن عب نداره مهم نیس فقط امریکا نابود بشه

دیدی نامه مصوب ویزیت رو؟ پارسال ۲۶۵، امسال ۳۴۰ تومن شده بود مثلا. والا دولت و مصوبه ش واسه یه کشور دیگه س. ما مردم له شدیم زیر بار گرونی و تورم و بی قانونی

دوتا مرغ شوهرم امروز گرفته متوسط
شده ۱۸۰۰

یا خوده خدا
الان مردم دیگه خودشون میرن دارو خونه مشکل بچشون میگن دارو میگیرن میان
ویزیت گرونه بیمه هم ک همش الکیه داروها ازاد حساب میشه نهایت یه تخفیف ده درصدی بیمه بخوره

خیلی ناجوره ۷۰۰ مردم ندارن بخدا
ولی اگ امریکا رو شکست بدیم میشیم ابر قدرت جهان و همه چی درست میشه .تو رو خدا دعا کنید

من پسرمو بردم متخصص اطفال ۴۰۰ بود ک

کلا تعرفه های پزشکی ۷۰ درصد گرون شده.
اینو من از یه جراح بیمارستان شنیدم.
قیمت عمل های سزارین هم خیلی بالا رفته

من هفته پیش رفتم ۵۴۸

مملکت باطله بیچاره بچه هامون

من پسرم ویروس گرفت دوبار بردم متخصص با دارو و سرم و این چیزا برام حدود ۵تومن تموم شد اون دوبار

ویزیت شده ۷۴۰
من از دیروز دنبال دارو هستم برای دخترم
پیدا نمیکنم
اونم ی داروی ساده
ن ی داروی خاص

ابلفض😑

من رفتم ۶۰۰بود🤦‍♀️

بدبختی😔😓😓😓

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ سالگی