وام نمیتونی بگیری؟ یا چک بدین به کابینت کار؟
منم قبل جنگ ۶۰ گرم طلا فروختم یه دو طبقه کوچک گرفتیم خونه به اسم خودمه الان میگم کاش نفروخته بودم تو این وضعیت پول نقد باید دستمون باشه.😶😶
اره میدم وقتی نصف خونه بنامته بفروش چ عیبی داره
تو الان کابینتم نزنی سینک و کابینت زیرش و گاز و هود و اینا میخای.
حداقل دو تا کابینتم میخای دم دستیهاتو بزاری.
اشپزخونت اگه بزرگه و هزینت زیاد میره بمون و اینا رو فقط بگیر.
اگه خیلی هزینت نمیره بفروش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.