۴ پاسخ

وام نمیتونی بگیری؟ یا چک بدین به کابینت کار؟

منم قبل جنگ ۶۰ گرم طلا فروختم یه دو طبقه کوچک گرفتیم خونه به اسم خودمه الان میگم کاش نفروخته بودم تو این وضعیت پول نقد باید دستمون باشه.😶😶

اره میدم وقتی نصف خونه بنامته بفروش چ عیبی داره

تو الان کابینتم نزنی سینک و کابینت زیرش و گاز و هود و اینا میخای.
حداقل دو تا کابینتم میخای دم دستیهاتو بزاری.
اشپزخونت اگه بزرگه و هزینت زیاد میره بمون و اینا رو فقط بگیر.
اگه خیلی هزینت نمیره بفروش

سوال های مرتبط

مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۴ سالگی