۷ پاسخ

ساده ،خیلی مهربون و کدبانو

خیلی بی الایش،ساده و مهربون و فداکار
و شاااید سختی کشیده، حس میکنم یه رنج یا غمی پس چهره تون هست که پنهانش میکنی

مهربون ودل صاف روراست
تمیزومنظم🥰😘😘💕

مهربون صبور زودباوروزودمیبخشی

ساده صبور مظلوم؟

مهربون و ساده زیست

مهربون ساده
و غم پنهان

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی