چ شوهر سمی.😳
برو خودت شوهرت نیاد
یکی ازدوستام سراین مسله جدا شد
بنظرم دیشب کنارش موندین دیگه امشبم برین مادر دختری مهمونی
اخ گفتی
منم همینم با این تفاوت که خونه ننه ی بی شرفش با سر میره به منم نمیگه تو یه ساختمانیم
دیشب موقع افطار فقط نفرینش کردم
منم تو غربتم عمدا میخواد منو بچگونه که من میرم خونه خونواده م تو نمیتونی بری
فک کن مامانم سرطان داره و این بی شرف منو نمییره ببینمش بعدم میگه بچه ها رو بزار خودت برو
ولی الان چون بابای بی شرفش گفته بریمکمشهد میخواد مارو تو این وضعیت بکشه مشهد
بنظرم شما برید کاری به شوهرتون نداشته باشید
حالا ما سر ی مسئله ای پدرشوهرم با شوهرم قهر کرده منم خیلی از دستشون دلخورم به دلایل مختلف ؛ این مدت جنگ اینقدر نسبت به من وبچه هام بی تفاوت بودن ی زنگ خشک وخالی نزدن حال ما رو بپرسن البته تونسون شهرستان .منم تصمیم گرفتم اصلا خونشون نرم
امروزم بچام برداشتم رفتم خونه ی بابام اینا دید وبازدید شوهرم گفت سرکارم گفتم من میرم کاری به تو ندارم دوست داشتی بعد خودت برو چون مامان بابای من اینقدر که لطف ومحبت به شوهرم داشتن خانواده ی خودش نداشتن دلیل نداره بی احترامی کنه .
چقد من درکت میکنم
میفهممت🥲
ای روزارو زندگی کردم 😔
خدا نگذره از آدمای خودخواه که فقط خودشونو غرورشو میبینند😏
اگه با رفتن حالت بهتر میشه، حتما برو، شاید همسرت دلش بخواد با همه دنیا قهر باشه شما که نمیتونی به پاش بسوزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.