۵ پاسخ

خوب کردی،اتفاقا هر چی بیشتر خرج کنی مردا قدرتو بهتر بدونن

نه چرا خق خودتو از زندگی انقدر کم میدونی؟!سالی یکبار درست و خسابی برای خودت خرید نکنی کی بکنی،اونجام که میگی امن و امانه حسابی به خودت برس….قحطی هم نمیاد نگران نباش شاید گرونی بیداد کنه اما قحطی نه

اتفاقافقط الان دوست دارم خرج کنم هرسری که میرم ۵ تا۷خرج میکنم، شایدفردایی نباشد

منم هیچی نخریدم چون نه دل و دماغ دارم همین اینکه یکی دو ماه دیگه باید ببینیم صاحاب خونه چقد میخوادبکشه رو پول پیش یا بریم جا دیگه برا اجاره اصلا این فکرا افسرده ام کرده ولی بخر اندازه خرج کن هم حاله خودت خوب میشه هم قناعت زیادی هم برا شوهر فایده نداره

منم تو این موقعیت میترسم خرج کنم

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان موطلایی مامان موطلایی ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی