پوشک#شیرخشک#زایمان طبیعی#نوزاد

تصویر
۵ پاسخ

نه دیگه جز اموال شوهرت حساب میشه اگه وکالت هم بده بهت خدای نکرده بعد مرگ باطله

مامان ماهلین همسایه ما همسرش مرد ماشین ب نان همسرش بود مادرشوهرش تونست ازش بگیره

الان شوهرم ماشین ب اسم من کرد همه کاراش رو خودش انجام داد فقط من رفتم امضا زدم و سند تحویل گرفتم 😐
از ی وکیل بپرس فکر کنم وصیت نامه قانونی باید تنظیم کنه ک اموالش همه ب اسم شما و بچه باشه اینجوری ب کسی ارثی نمی‌رسه

در مورد ماشین فکر کنم باید وصیت رسمی یا محصری کنه یا نه همون وکالت بده

خب میری دفترخونه وکالت بهت میده که حق فروش با تو باشه یا اینکه خدایی نکرده اتفاقی بیفته ماشین مال تو باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی