آره خط رو فکر کنم ۳ ماه که استفاده نکنی واگذار میشه
آره عزیز میشه ۳ماه مسدود میشه بعد۹ماه واگذارمیشه دیگه
سلام آره خطو چند وقت استفاده نکنی خودشون میسوزونن و میفروشنش دوباره
اره خژا بعد یه مدت از کار میوفته وقتی کار نکنین
من چند تا همنجوری از دست دادم
خط اضافی داری باید ماهی یبار استفاده کنی
اره جانم میشه
شوهرم ب ایرانسل خرید نمیدونست از این واگذاری هاست روبیکا و شاد رو نصب کردم عکس ها و فیلم های طرف اومد بالا
وقتی یک مدت خاموش باشه سلب امتیاز میشه و میفروشن به یکی دیگه
اره گلم ایرانسل هم ما داشتیم استفاده نشده بود واگذار شده با ایدی ک داشتیم اومد بالا دارن ازش استفاده میکنن
بله میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.