شیرخشک شیرخشک پوشک بچه ۳ سال

تصویر
۴ پاسخ

از کابینتت عکس بده ببینم؟؟

عزیزم یه نوع داره مات هستش خیلی کفیت خوبه
خواهرم خریده خیلی شیکه اصلا هم ضایع نیست

من روکابینتی طرحدار انداختم
اره جدیدیا زود خط میفته درستم نمیشه ماهم نمیدونستیم یا باید خیلی مراقب باشی یا رویه ای چیزی بندازی چون قابلمه رو حتی بکشی روش خط میفته حتی یه میلی متر

اره ضایعس

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی