ببخشید خانوم چهار روز که یبوس کردم خطرناکه برم دکتر ؟؟

۵ پاسخ

انجیر خیس کن ناشتا بخور جوابه
کاهو و سبزیجات و اب زیادم عالیه
الو بخارا و لواشکم جوابه

روغن زیتون بخور خیلی خوبه شبی یه قاشق من میخورم

کیوی بخوری رفتی دسشویی

اگ دیک نبومد شیاف گلیسیرین بخر یکی بزن،سریع میاد منم وحشتناک بود یبوست هام،

شربت لاکسی ژل بخور
تنها چیزی که کمکت می‌کنه
دکتر ب من گفت بخووور تا دستشویی کنی
کاهو امم خیلیییی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی