زمین خوردن خطرناکه باید دکتر برم

۴ پاسخ

با یه افتادن چیزی نمیشه افتادی زمین از پله که خدا نکرده نیوفتادی من هم باردار بود و از تخت خوردم زمین ولی رو شکمم نیوفتادم
یبار هم کلاس خیاطی میرفتم میز خیاطی از زیرم در رفت و محکم افتادم رو‌کمرم و باسنم باز خداروشکر چیزی نشد خدا هستش با این چیزا نگران نشو

اگ شکمت نخوره بع جایی نگران نشو

اره اگه درد داری حتما برو گلم

اگه درد داری برو

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری