۱۴ پاسخ

وووی رکابیشوووو

اتفاقا خیلی شیکه

کفش هاش شبیه کفش پسر کنه😍😅

اخدايا كوگولي رو ركابيشو نگاه دام رفت خدا برات حفظش كنه

ني ني مد جيزاي قشنكي و مدلاي زيادي داره

من رفتم خلیج فارس هیلی ستاش قشنگ بود برا بچه های سن ما

برو سیسکالا تنوعش بالاس
نی نی مد هم شیکه

من برا جانان از کوچولوهای زشت و اسب ابی و نی نی مد خرید میکنم

عزیز دردونه شعبه بلوار امام خامنه ای

ني ني مد ميرم من هميشه
خيلي قشنگن لباس هاش

واااای فقد رکابی زیرش 🥺🥺🥺🥺
رکابی هس؟؟؟؟؟

سیسکالا

عه من عین همین کفش برا دخترم گرفتم

کتش خوبه شلوارش نه

سوال های مرتبط