۷ پاسخ

شاید ژنش همینه

عزیزم دختر منم زباد رشد نکرده
وزنش اوکیه؟
اخه من شنیدم باید ۷ سانت رشد کنن

دخترمنم 65بود،4ماهگی 63بود،دخترا کمترن دیگه

پسرمن واکسن ۴ ماهگیشو زدم قدش۶۸بود
وزنش۹
دورسرش۴۲
ولی البته بچه ها ژنتیکی قدوزن به پدرومادر میکشن عزیزم

وزنش چند بود.

رو نمودارش نگاه کن و اینکه قد تولدش چند بوده مهمه

نه عزیزم کم نیس خوبه دخترا همیشه کمتر از پسران

سوال های مرتبط

مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی