شاید ژنش همینه
عزیزم دختر منم زباد رشد نکرده
وزنش اوکیه؟
اخه من شنیدم باید ۷ سانت رشد کنن
دخترمنم 65بود،4ماهگی 63بود،دخترا کمترن دیگه
پسرمن واکسن ۴ ماهگیشو زدم قدش۶۸بود
وزنش۹
دورسرش۴۲
ولی البته بچه ها ژنتیکی قدوزن به پدرومادر میکشن عزیزم
وزنش چند بود.
رو نمودارش نگاه کن و اینکه قد تولدش چند بوده مهمه
نه عزیزم کم نیس خوبه دخترا همیشه کمتر از پسران
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.