۹ پاسخ

دختر من ۶۹۰۰بود بدنیا اومد ۳۳۰۰بود
قدش چند بود عزیزم؟

من که بهداشت تعجب کرد از وزن دخترم
حالا دوشنبه وقت دکتر دارم ببرم ببینم چرا استپ وزن داشته

بیخیال بابا،مگه داری بره پروار بندی میکنی عزیزم!؟ تنش سالم باشه. خودشم خوب و عالی میشه،اینقدر حرص نخور

همین کە سرحالە و شیرو کمکی میخورە یعنی همە چی خوبە ژنتیکم بی تاثیر نیس

پسر منم ۷وپونصد بود وزنش ۵روز قبل ۶ماهگی...یه کم کمه...ولی سلامت باشن وزن مهم نیس

دختر منم همین بود زیر هفت بود تازه سخت نگیر

پسره منم 6ماهگی شاید 200گرم از مال شما بیشتر بود نگران نباش مهم اینه سالن باشن

خوب ک بچه من هفته پیش ۶ کیلو بود

بدنیا اومد چن بود؟

سوال های مرتبط