۶ پاسخ

ما ۴ساله رنگ پلاستیک زدیم خیلی راضیم.
دور پریزای خونه چرک میشه با اسکاج تمیز میکنم مثل روز اول میشه .
یه ذره شوینده لباس و تو آب قاطی میکنم اسکاجو میزنم بهشو میکشم رو دیوار .
خیلی زود تمیز میشه

رنگ پلاستیکی بگیر گلم
روغنی بده درسته دستمال میکشی تمیزه ولی پوست میندازه چون ضخیمه رنگش بعدم دیگه زنگ از روش نمیشه به راحتی بزنی

ما کل خونه رو روغنی زدیم تا کثیف میشه سریع با یه دستمال یا اسکاج پاک میشه فقط پارکینگ رو ساده زدیم هزار تا جای انگشت کثیفی سیاهی دیگه اصلا پاک نمیشه باید دوباره روشو رنگ کرد
هیچ وقت اشتباه نکن گول نخور ک بت بگن دیر خشک میشه بوش از خونه نمیره فقط روغنی بگیر

رنگ روغن
چون ماندگاری و زیبایی بیشتری داره

رنگ پلاستیکی داریم و روغنی ..روغنی خیلی بو داره و دیرتر خشک میشه

یا روغنی یا پاستیک

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری