۵ پاسخ

این بنظرم آسونترینه
دولیوان شیر
یک بسته نسکافه یا کاپوچینو
ژلاتین بنماری شده
یک بسته بیسکوییت
سه قاشق شکر
همرو بریز خردکن
بعددش بریز توو ظرفر بزار یخچال چندساعت بمونه بعد نوشجان کن

بیسکوییتارو خورد کن
کره رو آروم با شله کم ۱۰۰ گرم آب کن
۲ قاشق غذاخوری شکر بریز خوب هم بزن بعد ۲ قاشق غذا خوری پر پودر کاکائو بریز هم بزم خاموش کن یکم سرد شد یه تخم مرغ بشکون هم بزن بریز رو بیسکوییتا خوب هم بزن با دست یکم شیر هی اضافه کن چسبناک بشه بعد بریز تو ظرف یا قالب بزار ۱ ساعت یخچال بعد بخورید خیلی خوشمزست من ۲ روز یه بار درست میکنم ۲ تا بیسکوییت پتی بور ساده ۲ تا شکلاتی میریزم

شیر ی لیوان
ارد ی قاشق
شکر2 قاشق
پودر کاکایو ب اندازه دلخواه
قاطی کن هم بزن بزار رو گاز غلیظ شه
ی لایه مواد
ی لایه بیسکویت
همینجوری ادامه بده
تامام

یه فرنی درست کن توش وانیل بریز بذار غلیظ تر از حد معمولش بشه اگه به جای آرد نشاسته ذرت بریزی که عالی میشه
بعد لایه لایه بیسکوییت فرنی بیسکوییت فرنی تا جایی که ظرفت پر بشه بذار یخچال ببنده
بعد که بست روش موز حلقه حلقه شده بچین بعدشم ژله موزی
راحت و خوشمزه

شیر
شکر
پودر کاکائو
یکم آرد
بزار رو گاز غلیظ شه
بیسکوییت هارو بچین ته ظرف
از این مایع کاکائویی بریز روشون
چند لایه تکرار کن
بعدم بزار یخچال سرد شه خودشو بگیره

سوال های مرتبط