من خونه طبقه آخر دوست دارم.میتونم لباسام ببرم پشت بوم پهن کنم.قشنگ آفتاب میگیره.منظره اش بهتر از طبقه پایینه.رفت و آمد نداره جلو در خونم.کسی هم رو سرم راه نمیره😆
طبقه اخر کسی بالاسرت نیست سر و صدا کنه.
گه بدون اسانسوره یکم سخته بالا پایین کردن.
اگ اسانسور داره به نظرم مشکلی نداره منم طبقه چهارمم ولی اگ اسانسور نداره بالا رفتن سخته
اگ اسانسور داره ک اصلا طبقه اول و ...رو نگیر و حتما برو سراغ همون ۳ اینا
سرو صدا کمتر صدای رفت و امدی اهالی مجتمع همش تو سر طبقه اوله اگر لابی همکف داره
بوی فاضلاب هم توی طبقات پایینتر یکم بیشتره
هوا اون بالا کلا بهتره ماهم طبقه سه هستیم قبلا اول بودم اصلا خوب نبود به هزار دلیل دیگ علاوه بر اینا ک کفتم
خوبیهاش اینه ویو داری افتاب داری سرما کمتر میاد خونت گرمتره بخاطر افتاب گردو غبار کمتر میاد. بدیهاش اینه اگه برق نباشه پله باید بری
ماهم طبقه سومیم
بدون آسانسور
از همه نظر خوبه ولی پله خیلی اذیت کنندس
اگه آسانسور داره خیلی هم خوبه
خوبیش اینه که کسی روسرت راه نمیره نمیدوعه کلافه بشی.وکلا زیرنظرنیستی بدی هم پله هاهست که سخته رفت وامد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.