کلسیم بالایی داره هضمشم راحته دختر من نخورد ولی ماست زدم میخوره فرنی هم درست میکنم میخوره
خواهر من از چهارماهگی خوردش الان کلاس سوم شاگرد اول کلاس ...پوست عین برف و موی بور😍
من شنیدم نزدیکترین شیر به شیرمادر و خیلی مقوی ولی تجربه نکردم
میگن خیلی خوبه ولی خب بو میده یه دفعه امتحان کن ببین دوست داره یا مه
اطلاعی ندارم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.