من افسردگی بعد زایمانم روم مونده و متاسفانه شدید شده
خود بیخود میزنم زیر گریه
گاهی هم شمیخندم و خوشحالم
از همه گاهی بدم میاد ـالکی الکی یهو صدام میره بالا
یکی بهم تو دلم مسخواد فقط زار بزنم ینی بهمم بگن خوبی من اینجورم
فراموشی گرفتا بودم
رفتم دکتر گف افسردگی تارت گرفتی درمان نشی فکر خودکشی میاد سراغت یا واسه اهل منزل این فکرو داری
فعلا تحت درمانم خداروشکر خیلی بهترم
احساس پوچی و بی معنی بودن زندگی ، خاب زیاد یا کم ، پرخوری یا کم خوری ، افکار خودکشی و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.