برا سونو انتی‌چی بخوزم

۲ پاسخ

چیزای شیرین مثل کیک و ابمیوه،بستنی ،شکلات البته من شنیدم نوشابه هم بعضی ها خوردن

صبحونتو بخور زیاد چربی نخور ،چن دیقه قبل رفتن آبمیوه شیرین بخور تا بچه سرحال باشه

سوال های مرتبط

مامان یلدا جون مامان یلدا جون ۱ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته هجدهم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری