۶ پاسخ

برا رفع ویارت چند تا دونه بخور کلا میوه قند طبیعی داره باید به اندازه بخوری قندم اگه میتونی کلا حذف کن

بخور ولی در ماه بیشتر از ۲۰ دونه انگور نخور

اگر شب ازمایش خوب نخوابیدی امکان داره یه ۷ یا ۸ تایی اضافه زده بشه تو آزمایشت

عزیزم وقتی دیابت داری باید رعایت کنی انگور که خودش منبع اصلی قند هستش درسته سخته ولی اگه رعایت نکنی و این قند نیاد پایین دائمی میشه ها

من قندم100🥲

من قندم در حالت عادی ۱۰۰ هست

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین هفته چهلم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری