منم ۴.۴ بود قرص خوردم ی ماه پایین اومد ولی دکترم گفت ادامه بدم قرصمو
عزیزم واسه منم ۷ بود با قرص کنترل کردم سعی کن هر روز قرصتو به موقع بخوری استرس هم نداشته باش فکرم نکن خوب میشی ایشالا منم قرص ۵۰ میخوردم الان ۲.۱ شده خدارشکر
منم دارم رفع که نمیشه تیروئید قرص رو باید بخورید که به جنین آسیب نرسه
باید تحت نظر دکتر غدد باشی..ی وقت ب حرف دکتر تمومی گوش نکنیا.تو بارداری مهمه ک تیروئید کنترل بشه
قرصت خیلی کمه.من tshام 5ونیم شد.دکتر قرص ۱۰۰ داد.۴ روز در هفته روزی ۲تا.۲ روز در هفته روزی یک عدد
تحت نظر غدد هستی؟
منم آزمایش پیش بارداری دادم تروئیدم 4.5بود گفت وقتی باردار شدی حتما باید کنترل بشه
ببین اگه طولانی مدت یعنی دو ماه مثلا کنترل نشه روی جنین اثر میذاره
نگران نباش زود کنترل میشه
فکر کنم لب مرزه برا منم همینقدره دکتر گفت لب مرزه
تقریبا دوسه ماهه قرص ۵۰ میخورم منم این هفته میخوام برم ازمایش بدم ببینم اومده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.