۴ پاسخ

قرص میدن درجا درست میشه

اره عزیزم خواهرم داشت تو بارداری تا نه ماه قرص مصرف می‌کرد بعدش ک زایمان کرد آزمایش داد اوکی شده بود

اره عزیزم
من نزدیکای ۱۰ بودم
یه دوره یکماه قرص مصرف کردم نرمال شد ولی هنوز دکتر بهم نگفته دیگه نخور

چنده عددش؟

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری