۱۰ پاسخ

من بخاطر یبوست شدید شقاق گرفتم قرار بود عمل کنم و خونریزی شدیدی داشتم همه راه های درمانی هم امتحان کردم تا همین اواخر همسرم ساقه طلایی خرید چون فیبر زیاد داری مشکلم تا حدودی حل شد الان 24 ساعته دارم میخورم میتونی مدل کرمدارشو بخری خوشمزه تره.فقط باید چیزایی که فيبر داره بخوری

خاکشیر

انجیر خشک خوبه
یه قرص گیاهی هم هست خیلی خوبه فردا یادم بنداز بهت بگم

من یبوست نمیگیرم کلا ولی روغن زیتون
کیوی گلابی انجیر خشک الو زردالو

پودر پیدرولاکس

روغن کرچک و یا پودر گل محمدی عالیییه

انجیرخشک

پیدرولاکس

لاکسی هرب عالی عالی

پودر فیبروگل رو‌ من جوابه

سوال های مرتبط